משפט מסחרי בינלאומי

משפט מסחרי בינלאומי

ליטיגציה

משפט מסחרי בינלאומי

משרד רונן ליברט ושות' צבר ניסיון רב בניהול משא ומתן וניסוח חוזים מורכבים ויציבים, אשר מנוסחים על ידי המשרד תוך מהלך של צפיית פני העתיד ותרגום ניסיון זה לתחום המשפט המסחרי הבינלאומי במסגרתו מייצג משרדנו לקוחות הן מהארץ והן מחו"ל בעסקאות בינלאומיות

ליטיגציה

משרד רונן ליברט צבר נסיון רב בליטיגציה בתחום האזרחי-מסחרי. עורכי הדין במשרד מעורבים במגוון רחב של הליכים משפטיים בהיקפים שונים בכל תחומי המשפט האזרחי המנוהלים בכל ערכאות המשפט השונות לרבות בתי משפט השלום, בתי המשפט המחוזיים, בית המשפט העליון, לשכות ההוצאה לפועל, בתי משפט לעניינים מנהליים וטריבונאלים שונים אחרים.
כמו כן פועל המשרד על מנת להביא ליישוב הסכסוך ולניטרול מחלוקות ומשברים פוטנציאליים, עוד בטרם הגיעו לערכאה שיפוטית. זאת באמצעות מתודולוגיה המשלבת ניתוח והבנה משפטית ועסקית מעמיקה של הקונפליקט ושל האינטרסים של הצדדים, יחד עם גיבוש אסטרטגיה לניהול הסכסוך, מיומנויות בניהול משא ומתן, וחתירה להשגת המטרה בנחישות תוך יישום טקטיקות שונות.

עורכי הדין במשרד חרטו על דגלם מחויבים ערכים של מקצוענות, יצירתיות, יסודיות, נחישות, יושרה, נאמנות ללקוח וכבוד למקצוע וליריב.
עורכי הדין במשרד הינם בעלי השכלה מקיפה, ידע וניסיון רב בתחומי המשפט השונים כמו גם במנהל עסקים, כלכלה וחשבונאות; כך שיש ביכולתם להבין לעומק את צרכי הלקוח ואת האינטרסים שלו, את שורשי הסכסוך ואת האפשרויות השונות להוביל ליישובו או להכרעה מוצלחת בעניינו.

ליצירת קשר וקביעת פגישה ליעוץ מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    תחומי עיסוק נוספים

    2018-09-05T07:57:36+00:00
    עבור למעלה